Att förlänga helgen.

Idag är jag leedig.
Ledig Måndag är ur skönt.
Att förlänga helgen.

Jag ska försöka få lite gjort idag. Började med att sova ut.
Tidigt morgon mess väckte mig men jag lyckades faktist somna om. Tack för det haha :D
Nu har jag ätit frukost - ägg och mackor.
Ska snart kila ner till mitt förråd.
Ta upp mina jackor. Vart jag nu ska göra av dom?
För det första så äre ju snart dax...
Eller okej det var överdrivet, det kommer ju visst dröjja innan jag börja med winter-jackets men...
Jag kan inte ha dom i ett olåst förråd i källaren iaf.
Somebody broked in. Jävligt irriterande och konstigt.
Iaf..

Sen ska jag slita ur allt ur min 'skrubb' här uppe.
Big mess in there.
Jag ska göra ett litet försök att kankse kunna leta fram ett batteri till kamerna där?
Nej men dom kan inte va där väl...?
Iaf så ska jag städa.
Och om inte förr så ikväll så ska jag ge mig ut på power-walk.
De va såå länge sen jag la ner det, nu är det dax att ta upp det igen.
Det är Måndag och idag börjar jag igen.
Wish me luck, jag vill hålla de här nu.
'' - De ä dax nue! '' (Jag pratar nu som i tre reklaaamen, De ä DAX nue Haha..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0