Cause I am a human-being who likes to be...

Jag ligger här och har lite små-ont i halsen.
Små-tjock i näsan och halv-ont i huvudet.

Idag gjorde jag om i princip hela damavdelningen på jobbet.
Det vart skitbra, alla verkade nöjda :D
Igår skyltade jag & Syrris om på morgonen.
Det vart också tjusigt, nyskyltat för löning.
Nu är vi förberedda på folkets plånöcker haha.

Kajsa cyklade med mig hem.
Jag bjöd på lite fika, sen gick vi och solade på Frishov.
Det va stöört varmt.
Så varmt så jag fick ont i huvudet!
- Aootsh!
Sen jag kom hem har jag inte gjort ett endaste dugg.
Jag ska maka mig in i dushen snart och mysa lite.
Ledig imårrn... På Löööning.
Dock ingen sovmorgon för det,
 för 8.15 ska jag vara på Ackis för informationsgrejj om P-staven.
Gissar att det tar typ en 15 minuter typ så...
Det kommer nog vara en liten tid kvar innan jag kan sätta igång och shoppa.
Funtar på att cykla hem och sola emellan..
Vi får se.

Jag testade den korta kavajen på Gina tricot idag som jag blivit lite små sugen på.
Den är kort och satt skiit snyggt.
Efter att jag nu sett en bild på Ginas modell-brud i den så bestämde jag mig.
Den ska jag ha :D



'' Would you put me in your cab if I asked you to?
And would your girlfriend look at me as a human-being or a slut when she noticed my pink boots AND saw how good I danced the floor with theme? ''

Kommentarer
Postat av: Siolia

Hejsan! Jag surfar runt lite på bloggar och hamnade här, så roligt att hitta bloggar man aldrig läst förut. Hoppas du får en trevlig kväll. :)



*Tävla om en bloggdesign på min blogg! Berätta om en rolig/häftig/galen/romantisk...Resa*

2008-09-24 @ 22:24:32
URL: http://siolia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0