Dag 2. Promenix till jobbet med min rosa träningsbag på axeln.

Morning, uppe i tid idag.
Vaknade av ett mess som talade om för mig att jag skulle jobba.
Jaha tänkte jag och kroppen var skiiit trött.
Jag snoozade så länge jag bara kunde.
Sen grejjade jag frukost och kröp ner under täcket i soffan framför Voice show.
Nu är jag helt klär, ska promenera till jobbet idag.
Med träningsväskan på axeln.
För idag blir det nog Nautilus efter jobbet.
Jag har just målat mina naglar, det vart rött idag...

I just got to tell how much I haaaate TV-shop.
Alltid efter voice show, antingen äre mirakulösa krämer & minrealsmink som får dig att stråla som värsta hollywodd-stjärnan eller som nu ett helt fantastiskt träningsredskap.
Nu äre Ab-rocket!
'Det är inte ens jobigt, det känns inte som att jag tränat förräns efteråt'
My gääd.
Det är så roligt och lätt, och går så fort och man tränar så mycket på en och samma gång.
Man kan också så lätt gömma undnan maskien, ofta i en smidig väska som MAN FÅR PÅ KÖÖPET.. Om man ringer nu.
- Fåånigt!

Vi får se hur det blir på Fredag då!
Nylansering av UtelivUppsala på Saluhallen på Fredag.
Vi är sugna iaf... Såå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0