Dag 3 och hon är jätte nöjd med sig själv!

Mitt på daegn så där..
Jag GICK såklart ner på stan, var ju en himla idiotisk fråga..
'Cykla eller gå' Inget snack nowadays haha *Skrockar*.
Nej men går jag fram och tillbaka så blir det ju det ihopslaget bortåt en 30 minuters gång.
Och går man raskt så är det väldigt nyttig extra motion :D

Alla band var såklart upptagna när jag skulle 'värma' så jag fick hoppa upp på en cykel istället.
Det är så jäävla jobbigt.
Så det vart inte mer än just uppvärmning där haha.
Men jag var där för att gymma, vilket jag gjorde.
Skrev ett nytt schema och körde som man väl ska göra..?
En muskelgrupp i taget.
Så idag körde jag nästan bara armar. Massaaa armmaskiner jag har på mitt shema, obooy.
Körde lite mage + rygg också.
Next time blir det ben.

Sen gled jag till jobbet och picked up mina rosa matlådor som jag låtit stå där i skåpen och skräpa.
Hem, byta om och ut på Power-walk.
Jag gick hela vändan uatn ett endaste stopp.
Var helt möör när jag kom in på min gata igen.
Nu har jag käkat också. Ska hoppa in i dushen och sedan 'Vuxen-pärmen' Kanske?

Jag ska även åka/gå ner och jobba en 45 minuter sen haha...
Snygga Ännaaaa ville byta bort sin stägning så det kunde jag gott ställa upp på kände jag.
Drar ner till 18.15 och stänger med min underbara Emma :D
Så... nu blir det dush för fröken.


HON HAR FAAN KOMMIT IGÅNG NU MED POWER-WALK & FÖRHOPPNINGSVIS TRÄNINGEN OCKSÅ!
- Wooow, asså. I'm impressed!
Ja, nu kör vii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0