En fin tanke. En tidig morgon för att vara söndag dagen efter.

Shit I'm all upp.
All done for this day.
Jag bara vaknade vid 7.
Då ville man ha nåt att dricka.
Det vart tre glas :D
Ett med äppeljuice, ett med en dubbel-treo och ett med isvatten.
Juicen var godast.
Hangover handlar väl mest egentligen om att återställa vätskebalansen i kroppen?
Alkoholen suger väl åt sig tror jag...
Så jag drack och drack iaf.
Sen vare ju onödigt att go back to sleep så jag hämtade makeup-bagen och gjorde det mysigt för mig i sängen och gjorde mig fräsh.
Sen besökte jag dushen ganska så länge.
Så nu är klockan 09.30 snart och jag är kläääär redan.
Fan va fresht!

Kan inte begripa att jag smällde igång min computer inatt för att blogga.
- Oh my gäääd.
Vart dock inte så hemskt berusad, slutade dricka tidigt.
Plus minus något glas med bubblor ute ;-) Haha *Not so tasty egentligen*
Men va fan.

Känns lite onödigt att jobba idag men vad ska man göra.
Ikväll vill jag äta gott. Äta MYCKET och ha söndagsmys!
För idag är det Söndag.
Hoppas min Sirra kollar in hos mig innan eller efter IKEA.
Det kankse jag inte ska hoppas på?! Haha.

Och lyssna påre här!!
Jag la mig med mp3 inatt haha.
För att somna till goda toner.
Som ATT   jag kunde somna med lurar in my ears!
Meen.. En fin tanke :D

Korven jag åt inatt var typ det godaset på very very long time.
Jag hade gått och ställt in mig på en French hot dog.. Men det hade han inte.
Så då tänkte jag typ ''Ah men de värsta du har då''.
En vanlig korv med fyra goda saker på.
Ketchup, senap, räksallad och rostad lök, en tjuga skulle han ha.
Klipp tänkte jag då..
- Rostad lök?
- Ah tack, gjärna sa jag :D



- Like the lamest korv I'v ever seen haha...
(Och nej jag fattar att lamast inte heter lamest på riktigt!)

Kommentarer
Postat av: carolina

Darling, min darling. Jaag skrattar smått för mig själv när jag läser ditt inlägg från inatt..

Att du satt dig & blogga..

hahaa.. Du är juh bara för skööön!!



Hoppas du får en bra daag min lovley ladie..



kisses

2008-09-07 @ 10:03:26
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kirre

Haha jag VET, hur kunde jag.. Men det skulle va just JAG då :P



2008-09-07 @ 10:39:04
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0