Flashigt.. Jag är flashig

Underbara fredaaag!
Vi är lediga, både jag & Syster.
Jag bara väntar på klartecken från henne så hoppar jag upp på cykeln med bra jävla hög muisk i öronen och brillor i fejjan.
För det är sol sol soool.
Jag har en underbar morgon!
Mina ben har jag klätt i rosa leggings, ska matcha med min nya snygga jacka från gina i svart/rosa/grått.
Wow!
Jag har stått framför spegeln i min hall och dansat och mejkat mig :D Haha
Har sååå mycket bra musik nu , jag gillart jag gillart JAG gillart!

Se vad staden har att erbjuda idag.. Vi ska åtminstonde fika :D
Lätt outside i detta snygga weather.
Får se vad kvällen har att erbjuda sen, flashigt alkohol-häng at my plejs sa nån. Haha
Hemma hos mig MED mig blir flashigt, så de så :P Haha.
We'll see, ska kolla upp schemat inför morgondagen också.
Jag trivs med mina naglar iaf... Helt klart.

Sen då... Nada nada nada att säga er...
Hum... naej jag får sätta pinkt här.


Vi gör det igeeen!
På med briller och ut i solen och gliiid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0