Imorgon äre Onsdag. (Vilken fett dålig rubrik) Ikväll är jag sämst på allt.

Ikväll fick jag middag iaf :D
Jag gjorde en skiit god omelett med kassler i.
Wow va!
Det gjorde verkligen susen, då vart de som lite matigare.
Så skar jag upp en tomat och lite paprika :D Lyxigt va :D
Jag åt den i soffan medans jag hade min vackra, tyvär fortfaranade sjuka, Carolina i telefån.
Så jag slapp lixom äta seejlv ;)

Imorgon ska jag ta med mig min sista speghetti-låda till jobbet.
Ååh jag längtar efter att få äta upp den redan nuu ju!

Tränade INTE idag.
Power-walkade inte idag... Inte igår.. Inte i Söndags och inte i Lördags.
Vi får se när jag gör nåt nästa gång.
Jag tar lite då och då.

Nu ska jag fortsätta kopiera Thorleifs, Lasse Stefanz, Christer Sjögren och Falmingo Kvintetten..
Sov gott sen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0