Jag är ingen sopa iaf. Thats why I fixed it haha

Jävligt chillig måndag hittils.
Bara missions på jobbet och sånt gillar jag.
Slutade i tid, runt fyra.
Drog hemmåt direkt.
Inte gjort mycket mer nytta än ett besök i dushen haha.
Så nu är håret äntligen rent och fräsht igen och jag kan ha det utsläppt haha.

Gjorde några trevliga inköp till mitt hem idag på luncehn också.
Nya ljus och 'ljuskoppar' i nya vardagsrumsfäregen :D
Plus en svart skål som jag slängt i lite mysigt, trendiigt godis i..
 Mysigt OCH trendigt.. Går det ihop...?
Well det är rosa kolor i papper, rosa/lila klubbor med träpiine ni vet (Där kom det mysiga ja), små paket med tuggumin...
'Handzoff-gum' 'PMS-gum' 'Mastrubate-gum' = ''Every time you mastrubate God Kills a kitten'' & 'Orgasm-gum'...
Alla förp. är små, söta och går i rosa. Det ser skit trevligt ut med denna skål på bordet.
Ja jag köpte dukar också, en rund gammelrosa till bordet och en rund svart som ja la på min byå... Jag gillar't.

Klockan tickar ifrån mig så nu ska jag bege mig på cykeln igen.
Idag tog jag mig i kragen och drog bort alla jävla påsar som legat och skräpat på min hojj,
 i cykelkorgen, pakethållaren, under sadeln och på sadeln.
Sadeln är fan alltiid blöt så det blir en ny påse like EVERYYY morniin, och jag vill inte bara slänga den gamla, blöta på marken och skräpa ner gården, så jag har fått ihop ett helt lager.
Så de har sett ut som värtsa sop-cyklen. Nu är OK igen :D

Trevlig kväll :D

(Still no camera... Såå jag får sno bilder av andra människor istället haha)



Jag & Carolina hemms hos mig I Onsdags.
Ölen hade börjat tagits in haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0