Jag tror dom pratar i min näsa, och då kittlas det!

Nu känner jag att jag booorde ta och krypa till kojs.
Jag har FORTFARANDE ont i mitt huvud :(
Det är jobbigt, jag ska ta en treo ett glas c-vitamin brus och försöka kontakta Gud för lite kvälls-prat...

Tala om att det lixom är en stor dag som väntar mig och mina snyggissar på Fredag.
Och att jag gjääärna skulle vara frisk som en nötkärna då.
Lixom tala om hur snygga vi ska vara och att  vi ska dricka värsta glasen med piggelin-vin och ha nya klääääder på oss.
Hoppas han befriar mig från dom jävlarna som river mig i halsen just NU och dödar snorkråkorna som visst tror att jag hyr ut två rum i min näsaa!
- Ta rom ifrååån mig pliiis!

Jag tycker det känns skit jobbigt att jag tog en tid 8.15 imorgonbitti...
Ska nog försöka dra mig upp i tid så jag kan mysa i soffan med täcket länge länge och äta en mysig frukost.
Dricka te och plåstra om min hals.
Jag är orolig att jag ska cykla vilse uppe vid Akademiska också för det är ju så löjligt stort.
Bussen har ju lixom kanske ett helt jäääng hållplatser där inne på området lixom.
Jag får lov att cykla i tid så jag kan leta länge...LIXOM!

Nu sover vi va..
Nu går vi och lägger oss tycker jag!
.. Sleep tight you famous people...

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja men ta å krya på dej så är de nog fest på fredag ju!! <3<3 Jag vill komma...!!! PUUSS

2008-09-24 @ 22:54:48
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

haha och mycket rikigt så blev du visst lite vilsen där borta va!?

2008-09-25 @ 18:44:03
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kirre

Haha JA jag cyklade bort mig lite.

Men ofta inte du skriver att du kommenterar fårn 'min' blogadress kajsaa!

Min syrra är sämst påre här..

2008-09-25 @ 19:27:52
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0