Junk Food

Nya tee's från underbara Junk Food.
Vi har fått ett nytt jäng till jobbet.
Man ville ju typ ha alla men bortåt en femhundring för en t-shirt syns i plånboken om man tar allihopaa så.
Jag nöjde mig med två.
I LOVE them.


Båda är lite lätt rosa, på den ena står det ' I don't smurf end tell'
Och på den står det 'Daddy I want a superhero' på ryggen.
Åååh dom är så fiina.
Sen så hämgde jag undan en jätte mysig stickad från Lyle & Scott, en grå med mysig krage.
Två stickade längre varianter från VILA, en svart och en grå som man kan ha med bara leggings.
Och en skjort-tunika också från VILA...
JAg lyckas inte hitta några bilder så vi struntar i det haha.
Tills jag köpt dom och kan fotografera dom :D

Nu ska jag klä på mig och cykla till jobbeeet :D
Have a nice daay! Idag får det gjärna regna för mig.. Feel's cosy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0