Korv på mackan eller krov i bröd? Blire frukost eller äre en tidig lunch?

Nu gäspar jag snart ihjäl mig.
Eller åtminstonde till sömns så.. Vi rundar av Tisdagkvällen här.
Så blir det Onsdag lite snabbare, och vi kommer en dag närmare Lördag.
Nu går vi och lägger oss veell?!
Det säger vi.

- Sov snyyyyggt!
Och Gud, var med här även du på ett ltet hörn:
Låt oss vakna upp heelt alldeles fräsha och pigga imorgon bitti.
Vakna och vara sugna på att kliva upp ur sängen lixom!

P.S.
Jag har fortfarande skit dåligt med frukost-material hemma.
Ingen juice kvar och bara nåt konstigt bröd i frysen som jag måste värma om jag ska äta det.
Både idag och igår åt jag en varm-korv till frukost haha :D
En kokt korv med siiiinap n ketchaaap :P Fett smarrigt iaf haha...
Löjligt att äta vurre till frulle dock.
Men jag mår dåligt av att inte få i mig nåt stadigt innan jobbet.
Så äre :D
D.S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0