Lördagmorgon

Nu är jag uppe igen, och bekymrar mig lite över att jag nog åkte på det sämsta passet även idag.
Helt klart skulle man hellre velat jobba mellan 8.00 - 11.30.
Nu jobbar jag från 13.00  - 16.30 :(( Sugigt.
Tror jag dock åker iväg och stämplar in tidigare, sen äre ju bara att hoppas att det är tok lugnt så kanske, kankse man kan få pysa iväg lite tidigare haha ;-)
Bara gilla läget.

Nu har jag redan gjett min mage frukost och ska ge mitt fejs lite snygg finish haha.
Som heter smink.

Ikväll vet jag inte heller vad det blir.
Snygga Fridis var visst kanske lite små sugen på en vända på staden i natten och jag sa att jag nog kankse också kunde vara det ;-)

Igår var det bara mys framför TVn.
Jag vart bang bang bang på cykeltur till salabacke.
Även om jag visste att jag skulle utklassa de berusade små pojkarna på wii haha!
Hellre hade jag kunnat cykla till Carolinas jobb där tydligen ett jäng med snygga pojkar just checkat in.
Hon erbjöd sig att ställa in en extra säng åt mig, eller extra kudde iaf sa hon :D
Dom bara väntade på mig tydlgen haha ;-)


Och så fortsätter jag med old pix.. Just to light up!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0