MIna ben är mjuka som huden på en bebis rumpaaa!

Allright, nydushad och fresh.
Skit bra dag. Flöt ändå på on work trots ganska lite folk.
Men jag hade o göra ändå.
På lunchen köpte jag & Syrris varsin jacket på Gina.
Vi missade den förra modellen som kom i rosa & beige.
Så köpte man Odd Molly's variant istället som sedan kom att skulle klassas som 'vårens köp'. Såå I Don't regret that.
Men nu har G.T fått en ny som har tryck på ryggen också vilket gillas.
Jag tog den grå/svarta och den är skit snygg.
- Tack plånboken!
Ginas hemsida suger och man kan inte kopiera bildern såå...
Den heter Sofia iaf :D

Sen jag kom hem har jag mest legat och skrattat i soffan åt sjuka saker på youtube..
Nyaste:

http://www.youtube.com/watch?v=zAKB4mk9174&feature=related

Fett värt klipp också :D

Så blir det nog film ikväll också.
Jag pallar dock inte bege mig någonstanns, jag ska föreslå 'Små mirakel & Stora' med Peter Haber haha.
Men I got this feeling att den iden  kommer ratas haha.
Det är väl mest just bara jag och min siiira som skrattar åt sånna filmer.
Värt ett try dock.

Imorgon ska jag ha sleepover med Syrris.
Lira wii och kolla en bar svensk rulle kanske haha.
Något att skratta åt :D

Sagt det förr och säger det igen.
Fortfarande Lill Wayne & Kayne West med Lollipop som äger mina speakers.
Rätt verison dock, vissa är skit sega.

Nu glider jag!
- Ciaaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0