Naglar som blir starka som klor! Klor! Vaddå som djur-klor?!

Åh idag hare vart en bra dag..
Jag & Syrris gled på stan ganska länge.
Fika på otroligt flashiga Donken haha.
Vi tog en varsin blueberry paj och en liten standard hamburgare :))
Det var ju inte dumt alltså..

Jag inhandlade nya påslakanset på Hemtex, jag älskar att sova i dom där 'lyxiga.'
Min kropp gillare.
Sen köpte jag vääärldens finaste trench på H&M.
En svart, precis sån som jag ville ha.
Jag har ingen som den här.
Antingen är dom längre, tjockare eller kortare.
Den här går ungefär till knäna, precis sånt 'hårt' material jag ville ha och precis sån modell.
Jag kände mig såå fiiin i'ren
Mitt bästa köp på länge, på ett tag iaf.
Syrris ville ha den i beige, men helt typiiskt så fanns inte den i våran size.
Sämst.. Det var synd.

Jag så köpte jag nagelstärkning.
'No more breaks'.
Jag har gett mina naglar en omgång nu, hoppas det hjälper.
Hoppas dom blir starka nu!
För jag trvis med långa naglar :D

Tack för mig leverpastej :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0