Nu är det så kallt så jag får ont i öronen av att cykla om jag inte har mössa.

Mitt på dagen. Mitt på Torsdagen.
Och jag kan bocka av två saker från min 'Att göra idag'.
Jag har bäddat rent med mina nya påslakan, vart käänon.
Så har jag vart hos Dadii och fixat lite.

NEJ DET FANNS INGET JÄVLA KAMERABATTERI DÄR OCH JAG TYCKER DET ÄR SÅ JÄVLA KONSTIGT!
HAR DOM BARA PACKAT EN VÄSKA OCH STUCKIT PÅ SEMESTER UTAN ATT SÄGA HEJDÅ ELLER ENS SKRIVIT EN LAPP OCH FÖRKLARAT LÄGET ELLEEEER!?
VI HADE JU FAN TVÅ EXTRA BATTERIER!!!


Jag ska knalla in på teknikmagasinet idag och köpa ett nytt..
Kanske min snygging därinne kan hjälpa mig ;) Haha.
Iaf. sen ska jag skicka med kameran med Carolina,
Jag har lagt in alla bilder som fanns på den här datan som hon inte har.
Sen tänkte ju jag att hon kunde tömma kameran och dra in sånt som hon har som jaag inte har :D
Det har jag längtat efter :)))
Men jag ska inte tjata.

Iaf. så skrev jag ut en ny namnskylt till min dörr idag också.
ÄNTLIGEN.
Jag har lixom haft en handskriven som känns o-het!
Skrev även ett brev jag ska skicka till min hyresvärd... Också ÄNTLIGEEN!
Mer då..
Ja på datan hos pappa så har vi säkert miljääärder bilder som jag inte flyttat över till min än.
Så jag satte mig med ett USB minne och började föra över...
Nu ser jag att jag glömde minnet i datan.
Fuck va sämst jag är.
Jag som hittade så roliiiga pix.
Tråååkigt.

Well... Har också bokat tid på kvinnokliniken? Vare så?
(Låter som ett ställe för hotade och misshandlade kvinnor och så.. Meen iaf.)
För dessa p-piller är inte mina kompissar asså.
Jag kan inte me rom, jag kan inte komma ihåg dom.
Så nu ska jag skaffa en ny kompis, den så omtalade staven ska få flytta in i min arm.
Dagens tredje ÄNTLIGEEEN!
Ser ni vad mycket jag fått gjort idag!

Nu väntar jag på min Carolina.
Jag ska göra selle med henne ner på stan,
Undrar om hon vill va med mig eller om hon ska direkt hem.
Det visare sig.
Så småningom ska jag träna iaf, idag blire väl ben, mage rygg då typ?
Det blir det.
Hem och sola tänkte jag.
Sen kankse det blir lagom med Power-Walk.
Då kommer jag ha gjort allt jag skulle hinna med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0