Nu äre sleepover haha

Nu sitter jga hemma i syrris kök och väntar på heneee.
Vi ska ju ha sleepover, jag har gjort pizza som står i hunen och luktar skit gott.
Hennes boy is not home, jobb borta och här bor dom lite för stort för att Syrris ska vilja sova ensam haha.
Så man får ju ställa upp :D
Sen ska vi lira wii.
Jag ska visa mina skills :P Haha, någon ska få se, för JAG kan lira med ratt *Pikar*
Nu kom min mamii förbi på en liten snabb visit också.

JAg slutade vid ca. 16.30 idag då min snygga Carolina kom och plockade upp mig.
Vi gick och skrotade i affärer sen vart det fika på Waynes.
Där hookade vi med snygga Seiran & Anna, vrål trevligt.
Jag värmde mig med varm choklad och Carolina med the.
En liten söt muffins med blåbär/vit choklad.

Nu kommer syrris, nu blire käääk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0