Nu kollar jag på Bollimompa. Han med krulligt hår & en glugg är med...

Hemma igen.. Efter TVÅ jävla vändor till stan haha.
Idag djetade jag & Syster yster som sagt.
Vi gick mest och skrotade och sjönk till slut ner på Storken för lite att stoppa i maggarna.
Systers mage bad om lite mer än fika så hon tog en räkmacka,
jag som hade grundat med frukost var fika-sugen och lugnade suget med ljuv citronpaj och vrål god vaniljglass.
Vi satt länge och pratade om allt mellan himmel och jord.
Mysigt mysigt.
Nu har jag visserligen kameran men har ej hittat något batteri än så ingen bild på min vackra syster idag.
Ehm... mer då.

LITE tomt i plånboken just nu haha.
Men jag klarar mig alltid, så har det alltid varit.
Vet ju att man får låna en slant av mamii n' dadii om man säger som det är, meen.
Jag ogillar skarpt att låna pengar så jag ska försöka ta mig igenom dessa 20 dagar eller va det är.
Väntar ju på slantarna från car-showen än - tröttsamt.
Well jag lever väl för det haha :D

Jag köpte ju en svart klänning förra veckan som jag inte riktig vart nöjd med.
Tyget var så tjockt och den va lite onödigt lång så jag .changed my mid. angående denna.
Glömde den hemma idag och insåg att det var sista dagen så därför fick jag cykla ner en gång till.
Det kändes skit trögt.
Jag cyklade så fort så jag kunde vait med i ett lopp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0