Pick me up playboy.. Pliis?

Klockan visar 20.15
Vilken dag på nåt sätt.
Idag har jag rört mig.
Gått fram och tillbaka till stan 2 ggr, vilket blir 4 sträckor på circa en kvart vardera såå...
Det blir ju faktist nästan 1 timmes gång där.
Plus power-walk en timme och så gymmade jag på förmiddagen.
I'm prooud! Say it louuud!

Fick lite nyttiga saker gjorda på den timmen jag jobbade också.
Så det kändes värt.
Kom hem och tog en macka och lite yoghurt.
Nu tänkte man knapra lite nötter, men jag har bara en endaset sort kvar i skålen nu.
Inte världsgod sort och jag upptäckte nu att det nog visst var ett skal på dessa.
Ett mjukt, jag har slukat hela tidigare :D Haha.

Nu örjar Idol igen.
Andreas i juryn får mig att dreegglaaa...
My gääd, pick me up i den där svarta bilen du nyss gled ii.
Pick me up i va fan som helst!




- Andreas, får det lov att vara något?
Anything?

(Jaapp, nu har jag nya spegel-bilder jag tänker tjata ut här)
Det blir mest sånna när min vanliga kamera not is in function at the moment.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0