Swagger like us

Måste bara säga att jag tycker det är skiiit kul att vissa av er börjat slänga in lite comments :D
Plus att jag då hittar era söta bloggar som jag annars inte hade en aning om ens fanns lixom.
 Jag gillar't lixom.
Jag gillar't :D

Ni är så söta...

(Btw. så var det inte så mörkt ute.. Persiennerna lurade mig...)

Aahh... jag måste gåå till Holmlunds idag.
Cykel-jäveln står kvar på stan.
Tur att man har en mp3 lixom...
Ska köra Guru Josh project - Infinity & T.I feat Kanye West, Jay Z & Lil wayne - Swagger like us.
Snygga toner.. Jo jag tackar ja..

En till Btw. ruta.
(Syrris jävla kamerabatteri var ju laaagom laddat igår.)
Jag höll på att börja gråta när den dog. Men några söta Bilder vart det väl.
Jag ska fixa re.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0