Halva dagen redan bortsövd... Typ

God morgon.. God middag!
Idag sov jag ut vilket behövdes förbannat mycket.
Jag sov till typ 12.30 idag och det gör då INTE jag varendaste dag.
Min blogg dog lite i helgen, det är jag medveten om.
Det var en bra helg.

Fest i Fredags.
Som jag ger tummarna upp för.
Grymt trevlig förfest.
Sen tryckte vi in oss i en taxi-buss.
(Alla utom eeen stackare..) Regler är regler lixom, gick ju dock att lösa.
Halv-musik inne på Saluhallen.
Jag vart inte röj-sugen tyvärr.
Meen då fixade sällskapet bord uppe i vipen istället så då slapp vi tänka på att slå klackarna i taket haha :P
Ur-trevligt!

Jobba Lördag-morgon från kl. 8!!!
Meen det gick ju hur bra som helst.
No hangover at all.
Skit mkt. folk på stan HELA dagen pga. Kulturnatten.
Jag drog hem och chillade en sväng, chillade i min ISKALLA lägenhet!

- Jaa! Det är Saaaant. Det har livit kallt här, kylan har tagit över bastun jag en gång bodde i.

Så det blir till att dra på sig en mysig tröja lixom.
Jag satte iaf på mig en mössa och tog mig ner på stan igen.
Syster & Jag hookade med snygga Frida, vi gled runt och kollade folkmassorna ett tag.
Det kändes som det va festival typ :D
Sen slog vi oss ner på Carl Philp.
Outsiiide.
TACK för filten TACK!

I söndags var vi lediga både jag & Syrran.
Kl. 14.00 var det fika hemma hos min mamii.
Bror med family och systrarna med familjer haha.
Och mamii och dadii dåråå.
Fett mkt. fika, fett gott haha.
Min bror är en av dom skönaste människorna jag vet.
Han får sällskapet att skratta lixom.
Sen vare lek & speldax med barnen.
Trots min listighet och kankse en och en annan miss från andra deltagare så lyckades 8-åriga Adam vinna över mig & Viktor i Cluedo haha... Sämst!

Idag äre Måndag och jag ska bara se vad jag gör.
Jag tror faktist att jag nåån gång under dagen/kvällen ska sola.
Färgen skulle sitta helt på sin sin plats och värmen skulle nog mest göra gott.
Power-walk ikväll med Syster.
Jag tror jag passar på träning, för då måste jag tvätta håret och göra mig lite fräsh eftersom att det kommer vara andra männsikor på Nautilus så...
Det känns för jobbigt.
Passar INTE in den här dagen att ordna sig.

Där har ni re... Min helg..
Min Måndag hittils.
Jag har ätit en god frukost.

(Och nu förhoppningsvis löst kamera-biten. Mamii hade tydligen tagit med våra gamla kameror till dagis så barnen kunde leka me room... Ta hem dom tack, I need the fucking batteryyy. Så snart skare bli en trevlig blogg här igen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0