Vilken tur att jag faktist är en riktig data-ladie nu rå!

Helvärd dag!
Mer kan jag inte säga, annat kan jag inte säga.
På förmiddagen så fick jag så sjukt mycket gjort här hemma.
Såå skönt.
Röjde bort massor av missions.

Sen slängde jag på mig bekväma kläder och pluggade in high-volume i öronen och begav mig.
Det var ju så att jag imorse bara vaknade med världens motivation.
Jag låg och stirrade upp itaket och det bara kom till mig:
'' Idag ska jag år ut och power-walka, idag är det fan dax att börja igen ''
Jag har känns länge att jag boorde ta upp träningen igen osv...
Men glöden har inte funnits där.
Nu har jag återfått den och det var power i mina ben idag, det kände ju jag.
Sprang en liten bit i Gamlis.
En bonussträcka bara för att inte stå still och vänta på Syrris.
Jag var borta i en timme och 20 minuter.
Minus lite stretch tid dårå..

(Nu dampar jag för jag hade skrivit klart det här inlägget nu, och det var skit mycket längre än så här, men så har bara detta sparats, och man ska försöka återskapa dom där där jävla raderna på nytt.
It suuuucks.)

Vart var jag då..?

Okej sen kom jag hem och svängde ihop spaghetti och köttfärsås.
Det vart skit gott.
Jag åt en hårdbrömacka och en tomat till :D Jag kan inte fatta hur gott de va!
Det vart skit mycket över så nu har en matlåda också...EN matlåda.
- Whaat, bara eeen?!
Ja nu är det så att jag varit ganska skitdålig på att plocka med mig mina matlådor hem från jobbet.
Så nu var tiden kommen då alla lådor var goone.
Utom en skit stor glasslåda, så jag fick lixom fylla den då helt enkelt. Haha, B.
Vilket jag bokstavligt gjorde iaf.. Fyllde.
Kruxet är ju bara det att jag omöjligt kommer äta upp hela den där lådan på EN endaste gång...
Well.. I-landsproblem!



Sen vart jag ren, fräsh och len och god-luktande i min dush.
Och nu är det som vanligt, chill i soffan.
Väntar på Sex and the city och medans jag gör det så har jag grejjat Mamiis Mp3.
Min mamii är ingen data-ladiee så jag kirrar åt henne.
För snart ska dom åka utomlands och då vill minsann hon ligga på playan och digga hon med ;)
Hon är lixom en sån som gillar musik, det ska jag säga dig :D
Jag är en sån som gillar henne haha :P

Let's dance vann ett pris i Kristallen ikväll.
Jag gillar ju 'Bygglovs-Matte who soon becamed Let's Dance - Matte' Haha...
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0