..Dit och dansa kjolarna av stället!

Nu är det så att vi iaf. spikat 'Ut & dansa på bj' På Lördag.
Iaf. Jag, Min siiirra & Foxy Cärolajnaa.
Vi vet redan vad vi ska ha på oss och det är ju skit skönt :D
Jag längtar efter att få fixa mitt hår med min nya tång.
- Åwoow va bra jag tror det kan bli ;-)... Haha

Det blir nog min nya hårgrejj.
Kanske att jag kan ha ett av mina hårband då.
Jag köpte ju lixom 5 st. i torsdags, men det vart inte att jag tog något av dom i Fredags.
Mitt hår var så platt...
Ska're INTE va på Lördag iaf :D
Då ska jag känna mig fräsh, jag kände mig lite un-fresh i Fredags actually.
Med gult hår och allt.
Det är dock 'taken-care-off' nu.
Så allt blir rätt på Lördag.
Då ska det drickas rosé med hallon & frukstoda :D
Jag gillar att man planerar i tid haha.. Lixooom.
Längesen vi va på Bj också, så då ska vi dit och dansa kjolarna av stället :D

Idag var man ledig, men höll igång hela dagen för deet.
Va på ackis 9.15 imorse och satte in min p-stav.
Meen det gjorde ju faktist lite ont och har små-stuckit i armen av och till idag.
Men det äre ju väärt.

Sen mötte jag upp min Syster & carolina.
Vråltrevlig och god lunch på Unico.
Gjorde en deel värda inköp på staden sedan satte vi oss på bussen ut till IKEA.
 ' Thats our thing lixom'.
Jag höll dock igen plånkisen där för typ fiirst time evaah haha.
Dock köpte jag en våg-tång på ONOFF och det tog typ en kvart i kassan att betala den.
Att få mitt kvitto lixom, jag kunde inte hålla mig för skratt till slut.
Fick skriva på här och där och han skulle stämpla och skriva datum där och skriva under där och knappa mitt identity-number från mitt legg och sen ha mina siffror på nytt och då även adress och gud vet vaaaad!
SKRATTET SLÄPPTE JAG TILL SLUT UT .. Haha!

Sen gled vi dit igen och köpte Warioland till Wii.
Och det är gaanska kul :D
Nu ska jag glo på Färjan haha det kommer jag nog få skratta åt :D
Och det gillar ju jag!

 På lördag blire fest :D
Jag längtaaar :)))

DAGENS SÄMSTA!
Jag traskade äntligen in på Teknikmagasinet...
(Och vem stod inne där om inte min flörtis haha ;-) Haha)
Han var dock upptagen med nån lite less-attractive-then-me ;-)
Nej men grejjen var ju att som vanligt när man ska ha något där inne så finns det ine hemma.
Utan måste beställas.
Får det dock på fredag, mitt kamera-batteri, så det får väl gåå då..
Sen att det kostade 300 spänn. För ett ynka batteri.
När kameran var så billig i sig.
Men men, jag pröjsade det direkt så det är bara att hämta det på Fredag.
Det kankse tillochmed är 'vanligt' pris. Jag hade bara ställt in mig på något mindre dyrt haha.

Nu ska det glos på Färjan.
Ha en mysig kväääll höörenii :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0