Dag 4. Mina ben värker än.

''Nu knackar någon i mitt hvud och säger att jag har huvudvärk''
-
Fan va onööödigt!
Kan jag tycka då.

Jag orkade absolut inte gå upp runt 6 imorse för att ge mig ut på Power-walk.
Nej, jag somnade om och klev inte upp förräns bortåt kl. 8 istället.
Svar JA! Frukost i soffan :D
Jag har köpt ett nytt röd som typ är kolsvart haha.
Nej det är mörkbrunt men väldigt nyttigt och jag gillare faktist.
Med ost & smörgåsgurka på idag.
En liten gullig skål med yoghurt och ett glas äppeljuice.
Sen var man klääär för en solig Torsdag :D

Tog min promenix till jobbet.
Gjorde vad jag skulle göra och traskade sedan hemmåt.
Svirade om till mer oömma och gångvänliga clothes och dunkade igång lite power i öronen.
Tajmade återigen Syster kanonbra ute vid högarna och vi slog ner oss i det någor fuktiga gräset.
Satt och stretchade ett bra tag.
Mycket för att vi båda var heelt möra och pallade inte lixom.

Så sköönt de va att komma hem.
Svängde ner en matlåda med spaghetti & köttfärsås i en kastrull och vart snart mätt & glad igen.
(Ja de vart faktist sjuukt mycket spagehetti och köttf.sås såå... Nån mer måltid räckere till ;)
Ännu gladare efter en varm dush.

Undrar just vad man ska hitta på ikväll då.. Ledig imorrn tror jag.
Jag hoppad det.
Då blire en sjuukt ra dag.
Ladda för outgoing hela dagen och få göra sig iordning i timtaaal.



Även om batteriet i min LG börjar bli gammalt & gråhårigt såå..
Är den iaf rosa.
Det är ju tur det lixom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0