Nya krafter...

Ny dag, Ny vecka.
En väldigt trevlig helg har nu passerat.
Vi kör en liten snabb-reume haha.

Fredagen var lugn och skit skön.
.IKEA och lite nytt fräsht i hemmet.
.Kräftor och massa andra goda grejjer åt magen hos Mamii.
.Cyklade hem, fick besök och kollade på jordens sämsta 'skräckis' haha.

Tidig Lördagmorgon på Holmlunds. Full rulle hela dagen och sen hoppade i upp på våra cyklar och drog till Flogstad.
Vi gjorde oss vackra och blev bjudna på toast-snittar och bubbel :D
- Wow ;-)
Sen kom mera snygga människor och man kom lixom i god stämning haha :D

Lite dött inne på People kanske man kan säga, men å andra sidan så är då jag ganska beredd på lite död stämning vart man än kommer när klockan inte är mer än 22.30.
Vi missade tydligen precis 'minglet' med plockmat men kulorna gav oss drinks iaf....
Minus också för sjukt dåligt städade toilets.
Jag lyckades skära mig på foten, bara av att kliva in där... Trots high-heels. High RED heels. Gorgeous heels.
Jag fick blod på mina nya, fina skoor :(
Well, kanske mycket tack vare alla man träffade så hade iaf. jag & Syrris skit kul.
Vi KAN ha kul till sånt där.
Snygg-Carro kom tillochmed tillbaka till oss sen.
That was a happy moment!


I Söndags åkte vi hem till Lagerlöf och gjorde varma mackor.
I ren söndagsanda haha.
Sen drog jag igång Wii och alla var i sina esse'n haha.
Hem och dö en sväng.
Sen cyklade jag till Nyby. Skit långt dit från mig måste jag bara säga.
Det var ju skit kallt ute så man ångrade att man nobbade 'the pick up'.
Vi glodde på Hangcock och de va faktist en film för mig :D Haha...

Nu skulle jag vilja ha nåt i magen men jag har fan skit trälig frukost.
Inget att dricka but water.
Då får det bli en c-vitaminbrus... Men det är inte som juice tyvär.
Ikväll ska jag nog haka på en joggingrunda..
Fan va längesen jag sprang... Hum!



Klicka f�r att st�nga bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0