I felt like a ghetto-child rocking in the woods!

Regn & Rusk har nu blvit våran vardag haa?
Jag promenixade till jobbet imorse, med träningsväskan med mig helt i onödan haha.
Kepsen var på och skyddade mitt fejs från vädret som kom från ovan.
Jag hade inte med mig min två liters matlåda med spaghetti & köttfärssås utan köpte mig en färdig låda på Hemköp.
Kykling och ris.
Köpte även med mig 'Sofis mode' & en liten chocholat bar haha.
Jag kan känna att jag nog måste unna mig lite gott då och då.
För jag tycker så hiiimla mycket om söta saker, och nu om jag ändå börjat röra på mig igen va!
Så idag vart det en liten Marabou Daim edition haha.
Den va god, billig och inte så många bitar såå... All thumbs up!

Efter jobbet gick jag och satte mig hos Carolina & CalleWayne's.
Myyysigt, men jag satt mest och frös haha.
Vi är skit taggade för Fredagen nu. Ska bli skit kul!



Jag hade så ont i smalbenen från min gång igår så jag hoppade faktist gymmet...

Pluggade i mp3n och traskade hemmåt.
Svirade om och fick ett mess från Syrris.
'Jag går ut och går nu, ska ru me?'
Fett. tänkte jag, så vi tajmade varann nästan precis ute i Gamlis och slapp gå själva i regnet.
Power-walk i världens sämsta väder.
Men då känner man sig nyttig!
Jag hade på mig min stora hood från T. Hilfiger och rosa SVEA mössa.
Skit stor luva på tröjan som även den snart åkte på.
I felt like a getto-child rocking in the woods haha...
Visst talade mina ben om för mig vad som hände meen...
Jag stretshade ut ordentligt idag iaf, vi får se imårrn :))




Nu har jag ätit middag och laddar för en dush haha.
Still I am a bit cold from the big, wet shirt I wore outside....
Det känns i kroppen att den fått arbeta såå..
Ikväll lir jag hemma och myser bara.
Not so tempted to go outside my door again.. Ut och bli blöt.
Not toonight. Jag ska ligga här och kolla in premiären av nya Filip & Fredrik programmet :))).
Knapra en och en annan nöt kankse :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0