Ensam ungmö söker kompis haha...

Underbara liv.
Jag har varit uppe och igång ganska länge nu.
Som sagt sedan sju imorse.
Börjar bli lite granna sleepi nu.
Kroppen talar ju om det genom Gäspningar just nu.
Det var lite halv segt på jobet kan man väl säga.
Lite folk hos oss.
Så dog såklart datastymet  runt 15.30.
Då vill man bara gå ut och kolla upp mot himmläään och säga
 '' Vad fan Gud, Va fan vare där nödvändigt för ''
Fast man ska nog inte svära åt mannen där uppe men ändå.
Så då fick man stå där och skriva manuella kvitton och se hur kön bara växte och växte.
Hopeless.


Sen promenixade jag hem, det var skit skönt faktist.
Jag gick raskt.
Borde lämna cykeln hemma oftare, för den där lilla extra motionen kan ju vara ganska så nyttig för mig :D
Jag va bara hem och drog på mig mjukisbraller och en stor hoodie, sen cyklade jag till Syrris.
Där ställdes det iordning tacos sen vare premiär av 'Ensam mamma söker'.
Me n siz looove :D

Jag kunde va me i nåt sånt där haha... 'Ensam, ung, fräsh .. söker'  Haha ellääär?!
By the way, apropå de. Ofta jag har status ' Det är komplicerat ' På fejjan.
När Facebook fortfarande var på engelska så lät det ju lite mer oseriöst 'Its complicated'.
Jag drev ju om det, så nu när jag ändrar så kommer det verka som att
ja har haft nå strul och så har det skitit sig helt nu så.. Nu är hon singel, med ett krossat hjärta haha.
Well, rätt ska va rätt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0