Make you feel good from inside

Vad blir det nu, tredje, fjärde inlägget this morning?
Inte mer väl..
Har nu käkat, jag värmde pizza från igår och åt FÖR mkt.
Iaf så har jag även tagit mig igenom disken + bäddat...
Plattat håret och är nu redo att möta dagen.. Nu är jag det!

Men vad ska jag göööra? Det var frågan.
Jag ska nog cykla hem och grejja mina naglar.
Har haft lösisar more then a week nu och jag gillar't hårt.
Det har jag vant mig helt vid nu, don't wanna go back till vanliga naglar nu ellär.
Nej hem och fixa :D
Igår sprang jag på lösnaglar till fossingarna till och med. Det har då inte jag sett förr.
Det vore kul att prova, det måste man nästan :D

By the little way så är jag dansugen.. Jag vill ut och go crazyyyy!
Jag vill göra mig snygg och ut och röra på mig i höga heels.
Svänga med håret och ha mina snygga girls vid min sida.
Jag vill de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0