Vackra människor ska ha vackra saker

Min underbaaara mamii fyllde år i Lördags, men hon var i Grekland då.
Inatt kommer hon hem.
När hon kommer hem till Ferlinsgatan inatt så står det ett paket på köksbordet.
Som är stort och vackert!
Jag & Syrris köpte hennes vinterjacka i födelsedagspresent.
En röd och varm, precis som hon ville ha.
Vi slog in den i en stor kartong på jobbet.
Med ett skiiit fint papper.
Mintgrönt, blankt mönstrat papper med matchande snöre som var hur blant som helst.
Jag låg på alla fyra i fikarummet idag och gjorde världens finaste paket åt  världens finaste människa.
Hon är värd sååå himla mycket.
Hon har alltid skämt bort oss lite, men sen vi flyttade hemmifrån har hon veerkligen legat i.
Alltid fulla matkassar som väntar på en när man varit där.
Hämta min tvätt-Tvätta ren-Lämna min tvätt (Wooow),
Schampoo, balsam & dushcreme hit, toapapper dit.
Dammsugare här, öppna plånboken där osv.

Min mamii kommer bli skiit glad när hon ser paketet.
Det är ett sånt paket man inte vill förstöra lixom.
Det är ett sånt paket man vill ha.
Det är ett sånt där stort paket som man säller får..
Synd att jag inte kunde knäppa kort på're ...
Det är sååå kul att få ge bort saker man vet kommer gillas.

Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0