When I grow up I wanna have boobies!

Jag vaknar upp hemma hos Syter idag.
Huur trött som helst. Jag bara somnade om och somnade om och somnade om...
-SO Sleepi.. So sleepi..-
När syster drog till jobbet orkade jag släpa mig upp till soffan.
En halvtimme kvar av Voice show, med en bit kladdkaka :D Jag ska snart ta en bit till...
Efter Voice sate jag mig i dushen... Satt där bortåt en timme.
Jag gillar att dusha.

Nu har jag sminkat mig och har bara håret kvar sen är man ju kläär att möta denna dag.
Jag är alltås ledig idag, Vi fick lotta igår kväll för vi kunde inte enas om vem som skulle jobba när.
What a shit. Syrris får ledig Söndag.

Igårkväll åt vi världens godaste pizza som jag svängt ihop med 'färdigt-pizza-kit'.
- First time for me.
Det är då en färdigdeg och tomatsås i en liten rolig förpackning.
Man bara lossade lite på pappersullen så svällde degen ut haha :D
Sen fick vi lite roligt sällskap, kollade på nya Idol som drog igång igår.
The young guy in the jury is fresh fresh fresh!


She likes she likes she likees..
Andreas Carlsson, jag behöver inte ens byta efternamn haha..
Vad tror ni?

Sen lirade vi iaf. Wii och The double K var naturligt sylvassa med rattarna :P Haha.

Time to do something.
Maybe eat a bit cake.. Then maybe take some breakfeast too.

Nu heldansar jag till Pussy cat dolls - Whe I grow up...
My gäääd vilken skön lååt!


When I grow up I wanna be famous, I wanna be a star, I wanna be in movies
When I grow up I wanna see the world, drive nice cars, I wanna have groupies
When I grow up, be on tv, people know me, be on magazines
When I grow up, Fresh and clean, number one chick when I step out on the scene
 

Jag trodde dock att dom sjöng... I wanna have boobies!
Så sjunger jag haha...
Jag älskar videon, When I grow up I wanna be like them haha...
Ahaa..?





- Får jag se ut som er.. Nån gång?
Elläär?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0