Det är dax för Bellmansg. att bjuda till igen

Fredaag, äntligen helg.
Sovmorgon imårrn.
Så snart ska jag hoppa i säng, helt nydushad och ren och fräsh...
- Ja tack.

Var ute och käka med Syrris & Mamssi ikväll.
Skit gott och skit trevligt.
Grekisk mat är bara såå Ja tack.
Souvlaki med tzatsiki på Tzatsiki :))

Imårrn äre Parrti!
Fick ett party-mess av Carro inatt.
Ang. Uffe & Krister haha.
Då vart jag glad :D
Imårrn kör vi.
Mys här med rosé.
Infravärmen på balkongen med tända ljus och ba dansa dansa....
Med glasen i hand.
Det var ett tag sen, nu äre dax för Bellmansgatan att bjuda till..

Nu blir snart plattången ledig så jag ska lägga på ett kål.
Shopping-bilderna kommer.
Imårrn bittit innan jobbet borde jag få en liten lucka till det.
Det kan vi hoppas...
Det är blått från MiniMarket och leopardmönstrat från Motel... Bla. :D

- Sleep tight Sugar-Bites
Och ärlighet varar längst - Vi tog varandras händer idag.
Jag & Min vän <3
Vi ses imårrn...

Vi ses i SOMMAR LIXOOOOM!

Och bara för att jag så väl vet hur dålig jag varit med bilder så slänger jag upp en liten bunt like HÄR & NU  va :D
Från den gågna veckan..








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0