Det ser ut som att du varit ute och tjaffsat

- Hej Fredag.
Ja tack till helg, lite mindre Ja tack till att stiga upp skit tidigt imårrn..
Men meen..

Det är American car show i stan och jag & Syrris ska jobba där.
Sälja öl & Burgare... Eller nåt.
Det gjorde vi förra året iaf..
Sånna jobb är softa tkr. jag..

Nu äre lite Tv med apelsinchoklad och tvätttat hår som jag hoppas snart ska få platta.
Myser i min nattsärk som jag fick av Big-Sister i julklapp.
Den är så mjyyk och sköönis :))

Sedan måste jag bara säga JA TACK till Fröken Envall.
Hon kmr. in där på jobbet och står där och bara hänger med oss när vi har som tråkigast.
Ingen stress iväg och är bara skön.
Det är det bästa, att få besök på joppet.
Jag klagade iaf. över mina torra händer som lätt skärs upp på jobbet haha.
Då drar hon ur sig en Carro-Coment..
'' Det sur ut som att du varit ute och tjaffsat ''
Haha ute och tjafssat..
Det är Bråk-Carro det haha.
Det var hon man inte skulle tränga sig framför i garderobskön på Se7en.
Eller ännu värre i toalett-kön.
JA det var hon som kickade ner brudarna som inte skötte sig med sina dans-heels...
Haha...
Det ser ut som att du varit ute och tjaffsat....
- Tack <3

Nu ska jag dricka lite kall juice och öra mig fin i håret...

- Sleep tight, eller go crazy i natten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0