Dom är så vackra

Varför kan inte vi alla bara få en varsin?
En sån där som finns i filmen..?
Alla borde ju kunna få en egen...
Iaf. ganska många av oss... Iaf. några..
Iaf. jag..

Jag pratar om en sån där Snygging som håller det måttet jag aldrig skulle sänka för att nöja mig.
En sån som är så där, som ÄR där.
Som avgudar en...
Som jag kan avguda.
Någon som dansar med mig, som sover bredvid mig.
Eller som sover på mig.
Som är där.
Som finns där.
Som är min.

Som är så där snygg så jag inte kan sluta le när jag vänt mit huvud ifrån honom.
Han jag skulle dansa alla, varendaste.. Alla dagar och nätter med.
Många.

Jag blir helt kär i alla dom här kärleksfilmerna där dom finns.
Ikväll kollar jag på... Har gkömt vad den heter, men Söndagsfilmen på 5an..

Kommentarer
Postat av: Frida

Det kommer hjärtat! Du kommer bli lycklig med nån underbar man, när de är dags ;) För de är du värd va, en man av guld till en tjej av guld såklart! <3

2009-08-23 @ 23:32:58
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Fridis har rätt syster min <3

Varför ska du nöja dig men någon helt okej bara när du är värd den bästa?

För det vet alla i din närhet att du är.. so hold on and he will find you!

2009-08-24 @ 08:42:03
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0