Fika på årummet

Lediga dagen.
Jag har just klätt mig, men de är svårt att klä sig för stundens väder.
Det är säkert varmt ute - Eller jag ser ju att det ÄR det på temperaturen.
Men rätt vare är så öppnar sig väl himmlen för regn.
Och då äre det o-mysigt med shorts.
Så jag står nog fast vid jeans idag.
Det var längeee sen jag hade jeans på mig.

Min cykel fuckade sig lite igår.
Bromsarna ligger emot och vill inte släppa.
Så det lutar nästan åt buss ner på stan idag.
Gå... Men jag lär väl bli blöt som en disktrasa då.
(Svettigt.... Gå i Jeans)
- Nej tack.
Plus att jag inte hittar rätt på min mp3.

Nog tjattrat, nu ska jag ner och fika med Matilda & Carolina.
- Lateer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0