I would, Baby if I could

Torsdagkvällen.. Den är här.
Vi cyklade till Fyrran och solade efter jobbet.
Bara en snabbis, så nu luktar jag sol.

Idag vare full rulle på jobbet - Liksom alla dagar just nukänns det som.
Leverans, leverans levarans lixom.
Men jag gillare, dagarna rullar på rätt snabbt då.
Och så kommer det ju så mkt. fiiiint....
Hann faktist med lite shopping idag, både på just jobbet och lite lunch-shopping på Gina T & H&M.
Tre klänningar/Tunikor från jobbet, Två kjolar, ett linne och fyra topar.
Så på Lördag blire en as-snygg kjol :)))
Det är vad jag vet lixom.

Nu har jag sjunkit ner i soffan för lite Skit TV.
Bokstavligt talat haha, Nåt tjall om just Grisar och deras skit i det underbara programmet GRANNFEJDEN haha..
Suck.
Och Syster ska lämna mig ikväll :(
Åh så tråkigt, det är trist att vara själv hemma.
Speciellt när jag ska upp tidigt dagen efter, som jag ska imårrn.
Men men, har man en kärlek så har man.
Inte jag men hon haha....

Well... Jag ska väl besöka hemmets dush dårå.
- Sleep tight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0