Ja tack - Eller nej tack?

Vad hände med efterfesten på Belmansgatan?
Vad hände med att bli så DÄR waisted två helger i rad?
All in like ALL the time nu ellär?
Det är det jag säger - Partydjuren i oss kröp fram på Gotland och har visst inte gömt sig än..

Idag vill jag just inte dra på barnkalas.
Jag hade bara velat lega här i soffan och chilla hårt.
Dra och handla lite god mat.
Åh... Mat - Ja tack.

Det vart nog inte som vi tänkt igår.
Det hade kunnat vara mer BAM.
Kräftorna var goda och shoten gick ner...
Men allt klickade inte - inte som jag ville.
Cykelolycka på stan.
Jag hade en flarra med mig på cykeln - Färddricka givetvis - Ja tack lixom i natten.
Jag & Min Syrra ramlar , min flarra var gjort av glas.
Ner i backen - Flarran pajjar.
Vi ramlar, Kajsa skär upp handen.
Blödde som fan, tur som vi hade så är Matilda en liten nurse :D
Så hon grejjade handen på na va, fick låna en pincett av nån brudar så hon fick ur glasbiten ur Syrris hand.
Smärta - Blod.
Vi skippade Saluhallen med Kajsas lindade hand.
Annars hade det ju varit roligt med hennes hand i luften och pumpa lite...
Men så vart det inte.

Och det vart ingen efterfest på Bellman....

Nu vill jag ha nåt gott.
Tacos ikväll... Elller va fan.
GOD MAT IKVÄLL!!!

Olustig känsla i kroppen.
Åh jag vill bara.
















Kommentarer
Postat av: Marlene

Oj hoppas ni hade kul trots olyckan! Hade lust att komma där ett tag, men sen bangade jag :P

2009-08-03 @ 20:42:54
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Kristina

Men åh, du skulle kommit :D

2009-08-03 @ 21:31:11
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0