Låt denna Onsdag gå undaaan... Amen

- Morning Lovers...
Fan va det är jobbigt att gå upp på morgnarna asså, och värre lär det bli när hösten och mörkret kommer.
*Ångest*
Nu är det ju helt ljust när man vaknar och ÄNDÅ är det knappt man lyckas dra sig ur sängen.
Jag är ready to work nu iaf.
Har dressat mig - Vit/Svart - Långbrallerna hänger med även idag.
Håret får duga och magen har jag fyllt med två ost/marmelad mäcks & två kokta ägg.

Och på Löördag....
Haha jag vet nog några som skrattar åt mig nu.
Men på Löördag..
Då kör vi Saluhallen.
På Lördagnatt ska jag INTE sova med olåst och öppen ytterdörr.
Och på Lördag... Ska jag INTE dricka en hel liter rosé samt cider hemma.
(För man KAN inte hälla i hur mkt. brännvin som helst i en kvinnokropp - Citerat Kim Novak-Filmen)
På Lödag... Då ska jag TÄNKA på hur mkt. jag dricker och bli lagom waisted.
Annars blir jag lätt för waisted.
Jag ser fram emot Lördag.
- Tjejer, jag räknar inte med er alla, men jag räknar med att ni hojtar om ni känner er sugna.



Nu måste jag verkligen cykla iväg.
Fy vad tråkigt.
Oladdad dag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0