Product of fashion

- Morning Lovers...
Torsdag  idag, Fredag imårrn - Thank God.
Det innebär snart Lödag & Utgång.
Jag är så jävla taggad..

Och en sak måste jag bara säga!
- Ja tack till hemförsäkring.
Fick brev igår, så nu är det bara att gå och plocka ut varsin telefån.
Bara visa det där brevet, självrisk 700 spänn vilket blir 350 spänn var.
- Ja tack, It feels lixom good.


Nu ska jag pilla lite grann med mitt nya hår ;-)
- Wiiihaaa, det är skit långt och vackert och så..
Hoppas jag kan få till det bra :))



I'm IN LOVE, bilden är FAB.
Har valt ut lite bilder som ska få pryda våran vägg bakom soffan där den nu står.
I svarta ramar, i olika storlekar, vissa på höjden och vissa liggandes.
Alla ramar ska bilda en Horisont typ.
De ska sitta på samma raka linje.
Kommer bli skit fräsht.

På Lördag ska jag & damerna vara F.A.B.
Bara så man vet vad som väntar lixom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0