Let's move around like we don't care toonight

Ållright...
Då satt man här - Lite shaky efter att nyss tampats med en geting som hittade vägen in genom min balkong.
Pjuuh.... Jag fixade'an rätt snabbt.
Men faan va rädd jag är för dom...

Syrris har lämnat mig med en ensam timme innan även jag ska ta mitt fordon och trampa till jobbet.
Det är fortfarande sommar hos oss, så det blir klänning även idag.
Jag pumpar bra musik och längtar bara efter att få komma hem från jobbet idag.
Slänga mig in i dushen, börja sminka och fixa mig så där länge som jag kommer ha tid att göra idag.

Jag har en illusion om hur jag vill att min peruk ska se ut ikväll...
Hoppas jag kan lösa're :D
Tankar om kläder är ännu inte helt klara.
Men jag lär pröva Mini Market grejjerna...

Började dagen med en ansiktsmask.
Den där blåa som låg i min Goodie-bag.
Den var mysig..
Det vart vaniljglass & nyponsoppa till frulle idag.
- Ja tack.

Meeen.... Ikväll ses vi på Saluhallen.
Fan va danssugen jag är :D

Vill även tipsa om en liten hårsak för alla blondissar där ute...
Med utväxt speciellt :D
Jag köpte ju på mig en sån där Blonde-Spray för ett tag sedan.
Som ska sprayas direkt i fuktigt hår och inte tvättas ur.
Jag prövade igår, mest i utväxten och fönade sedan håret och lät det verka lixom.
Och min utväxt är inte borta men inte mörkgrå längre.
Så jävla simpelt.
Det ska jag fortsätta med.

Hittaden en bild.
Den till höger...



P.S. Carro!
Jag lyssnar på Jan Johanssen - Se på mig och känner att det bli bra ikväll haha.
Tyvär hittar jag ingen bra remix, du vet vilken jag vill ha.
Den som gör en PARRRTI-SUGEN...
Kankse att Youtube vill våra vägar väl....
D.S.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag älskare!!! Längtar till kvällen :-)

2009-08-08 @ 14:41:22
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Maria

visa bild på håret =)

2009-08-10 @ 18:20:56
Postat av: kristina

Jag kan göra det imårrn, mitt hår är skitigt nu hoho =))

2009-08-10 @ 19:19:05
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0