When love takes over

Elloou...

Ungefär nu har jag repat mig efter Lördagens fest.
Ska fatta mig kort.
Jag & Syster drack drinks här hemma, tog cyklarna ner på stan runt 23 tiden.
Mötte upp The Double C's på Gillet.
Tog en öl... Och lite för mkt. rosé?
Vidare till Bj...
Fortsättning följde på för mkt. rosé.
Nån gång måste man lära sig att avstå.
Iaf. så vart det aldeles för mkt. alkohol på en tom mage.

Igår vaknade vi med TUNGA huven...
Inga treo och det vankades kalas hos Viktor, min fina systerson.
Så det var bara att styra till sig, Dadii kom och hämta oss.
Och i Eriksberg väntade hela familyn.
Bror och hans familj också.
Jag är helt kär i lilla, tre månader gamla John.
Åh, han är så fin.
Det var skit mysigt, lunch när vi kom som avnjöts ute på verandan i solen.
Couscoussallad med avokado och kyklingfiléer på sidan.
Sen var det tårta, marängtårta med hallon och jorgubbar.
Feeett gott.
Och alltid mys med världens finaste unge Wilma.
Om jag är hennes idol så är hon nog min också <3

Efter kalaset fortsatte jag, Kajsa & Pappssi ut till ONOFF och kvitterade ut nya telefåner.
Eller jag fick min iaf, Kajsas skulle komma hem i veckan.
Heeelt skönt att slippa tegelstenen nu...

Sen åkte vi hem och däckade.
Var så jäääävla bakis, helt sänkta.
Låg och glodde filmer och bara åmade oss.
Till slut pallrade vi oss till Heidan och köpte mat.
Men det va knappt att vi fick i oss nåt.
Kollade en svensk film med Mikael Persbrandt - Gangster.
Konstig men bra film ändå..

Idag är jag ledig.
Har städat och diskat undan stöket från i Lördags.
Och tvättar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0