Baby from the start

Idag äre Torsdag - Min lediga dag.
En dag helt i min smak.
Redan fått massa gjort.
Ja, Städat haha.
Soom vanligt.
.Dammsugit och torkat alla golv.
.Städat toelatten.
.Monterat resten av lådorna i garderoben.
.OCH fyllt dom givetvis.
Så nu ligger alla braller snyggt vikt och väldigt välsorterat.
Hoppas dock fortfarande på att snart få galga upp även dom.
Problemet är att det inte finns separata stänger att köpa till våran garderob - Sämst.
Men vi får väl göra egna..

Nu fick jag en tom garderob också - JA det är sant.
En sån där som sitter i väggen, eller tom och tom.
Hyllorna vart tomma, så nu kunde jag vika ner alla sängkläder, gardiner och liknande där.
Har tidigare haft allt sånt i ett jävla överskåp helt intryckt.
Nu vart det jättebra :))

.Så har jag satt upp adventsstjärnorna - Mitt enda egentliga mission jag hade idag.
Enligt Syster iaf, hon skulle blitt skit besviken om jag struntat i det haha, så det kändes tvunget.
.Vart ut med lite skrot till förrådet också.. Skönis.

SKÖN DAG!!

Snart ska jag ta cyklen och möta min Snygging på Gränby C också.
- Jaa tack.
Ska bli as mysigt, hoppas vi hittar lite söta saker att lägga lite slantar på :))
En fika eller matbit också kankse..

Och musiken dånar i hela mitt huuuus asså, har gjort sen jag klev upp imorse.
Mina 2 absoluta favvissar är :
Jason Derulo - Whatcha say
(På spotify måste man söka på Whatcha say - Main version för att hitta den, sämst, men tips :))
& Taio Cruz - Break your heart
Sååå bra, makes me feel so good.

Klicka här för att se videon, jag lyckas inte få ner det klippet.
Videon är awsome tycker jag :D
Haha take me overthere lixom, längtar till Gotalnd 2010 va ;-) Haha
Grym låt, min rumpa har skakats i takt heeela dan vah :D

http://www.youtube.com/watch?v=rOg_IHwXWsk



Now listen to me baby,
before I love and leave you - They call me heartbreaker
Told you from the start, baby from the start.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0