Syrris är min kypare ikväll

- Goder kväller...
Ligger nerkrupen i soffan med täcke och julmust.
Är så sjukt törstig efter julmaten, men det vare värt.
Sjuk gott.

Kollade Bonde söker fru & Oskyldigt dömd..
Nu äre återigen nån mysig film på trean.
Komme inte ihåg vad den heter meen... Film är mysigt :))
En vecka till julafton.
Och ännu mindre till Carros B-day!

Imårn ska vi ut och käka och mysa.
Give her a little gift you know...

Åh så hittade jag lite old pix idag, gick igenom hela bloggen.
För två år sen, när hon fyllde de gyllene 20 så fick hon Carro-Boken.
Bästa present jag någonsin gett nån :D
Nåt så fint får'u inte i år meen... Haha - Jo du får nåt fint :)

(Var tvungen att visa ett litet urklipp ;-)



Men den där boken...

Så mkt. humor, så mkt. kärlek, så mkt Carro, Så mkt oss - Vi tre.
Så äkta <3


Kommentarer
Postat av: Syster

Synd att du missa hela filmen bara ;)



Åh det var så roligt att göra den där boken.. att få ge den var ännu bättre!

Kärlek i maängder till mina bästa <3

2009-12-17 @ 11:49:28
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0