Han får inte sova i sin säng..

- Hey bloggen :))
Söndagen är här, vi ser en mysig film på trean.
En sån film som man bara säger 'Åhh' & 'Söötaste' och 'Naaw stackars' HELA tiden nästan.
Skit mysig liten pojke med krulligt hår :))
Nu leker han och dadii'n att det finns dinosaurier på nån tågstation eller vare är..
För att dom är så fattiga och inte har nånstanns att sova :(
Stackars.

Kväelln i övrigt.
..Mamii har nyss lämnat oss.
Hon kom över på lite söndagskäk.
Kött, bea, potatisklyftor och vitlöksbröd - As gott.
Sen serverade damerna lite god glass med frysta bär :))
Mysig mamii-time.

Vi fick lite gjort idag också, lampor upp & monterade.
Tavlor på plats - Så snyggt.
Bilder kommer, eller hittas på Syrris blogg redan nu :))

Nu ska jag tvätta av mitt fejs och göra mig sängklar.
Det luktar mat om mina händer - Vitlök ska inte röra händer haha.
Har jag egentligen lärt mig för länge sen..
Och jag som gjärna sover med händerna nära fejset :( Noot cosy.
Inte alls lika mysigt som jag sov inatt iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0