Happy Bithday again!

Dagarna vart lite huller om buller hära.
Här kommer min Torsdag iaf - Min gårdag.

Det vart en tjejkväll
Efter jobet gick jag till Mikaku sushi och mötte upp tjejerna.
Första gången jag var där, vi fick sitta i ett mysigt rum där de byggt upp golvet så man kunde sitta och käka på golvet, eller slänga ner benen i hålet runt bordet :)
As smidigt och mysigt, vi var själva där inne.
Sushin var GRYM.
Sen gick vi vidare till Tilltugg.
Där Carros chief jobbade och bjöd dämerna på lite gott att drcka va.
As goda drinkar och shots som var.. Kanske inte riktigt lika goda rå.. Haha  ;-)
Shots-Tjejerna...

Sällskapet var grymmast.
Humöret on top - Och humorn är alltid på topp.
Något av det bästa jag vet är att skratta - Ordentligt.
När man får sånna där skrattanfall så man inte kan sluta.
Man skrattar så man får tårar och man utvecklar det där skämtet och drar det längre och längre och det blir bara roligare och sjukare...
Vi är eperter på det.
Ett sånt tillfälle kom givetvis igår <3
Det var såklart vi & stjärnan Carro som kom på nåt kul Haha...
- Tack vänner.

Underbar kväll.
'' Men va faaan ??? ''
Jag dör och ler när jag tänker på det haha.

Birthday-Kid!





Rummet :))
Hur mysigt som helst.
Man fick ta av sig skorna och hämga jackan utanför
Helt ostört från andar gäster och personal och..
Heltrevligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0