Här har ni mig




- Hey Sunday lixom.

Dagarna ba går och går.
Söndag idag som vanligtvis är min lediga dag.
Not the case idag , julhandeln är i full gång och det betyder att jag kan glömma min lediga Söndag haha.
Fick sovmorgon iaf, jag kan nog inte med ord beskiva hur SKÖNT jag låg när Syrris var tvungen att maka sig upp imorse.
Hon tände adventsljustaken i fönstret och jag låg där under täcket och ba MÖS.
Fattar ni?

Snön ligger kvar ute och kylan har INTE dragit från stan än om man säger så.
I like it.
Hoppas det håller till Torsdag och ännu lite längre..
Idag blire snödojjer till jobbet.
Så trött på att slira runt på klackar och bara vänta på första vurpan.
Jag byter på jobbet istället :)

Konstiga drömmar hela natten inatt.
Jag drömmer om barn just nu.
Vad betyder det, en längtan efter egna ellär?
- Elläär? Haha
Jag ska fråga drömtydar'n haha ;-) - Min ängel.

Nej nu ni.
Söndag - Lets get back to life.
Lägenheten - Garderoben :S


Kommentarer
Postat av: drömtydar'n vah :)

Hörrudu, det där jag kan svara på direkt vah..



Många, både yngre och ändre kvinnor drömmer att de är gravida.

Det kan vara en längtan efter ett barn som påverkar. Men ofta kan drömmen

tolkas på annat sätt. Barnet symboliserar kontinuiteten i livet och framtidens

möjligheter och kan då sägas vara ett ''andligt'' barn, alltså längtan efter inre mognad.



:-) Du är väl för bäst & rosa sagan sitter som smäck. Men kirra VA FAN ÄR DIN PÄLS`????

2009-12-20 @ 11:28:32
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kristina

Haha okej, tack för snabbt svar gullet!



Jag DÖR nu...

'' Men va FAAN ''

Vi sa're imorse, syrran hitta inte jackorna, jag hade hängt in dom i garderoben.

Och då kom de - '' Va faan är våra jackor '' ??

Vi hade ju rom igår när vi kom hem... Hahahah Bäst

2009-12-20 @ 11:53:40
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0