Its the right time

Ahh.. Jag är lite småhungrig.
Smaskar i mig lite nougatkulor. Men vad är det?

Spotify-Kväll ikväll också, men nu äre lite mer mysmusik, så man blir lite kvällsmysig :))
Fast ikväll vill jag inte lägga mig nå tidigt, inte så trött..
Sovmorgon imårrn - Jag vill inte spilla bort en bra kväll asså :))
Så äre, sånna tider ska man behålla.
Bevara mig ung - Bevara mitt liv haha :D

Imårrn äre äntligen helg, blir en lugn Fredag.
Mindre lugn Lördag ;-)
En låda vin åt dämerna - Sen är man kläär.



Its the time- Its the right time.
Baby baby...
Just turn it up - Its the right time.
Dont let this message go away.
The perfect time.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Helt klart right time.. för allt, gäd hur bra kommer lördag bli?

-Galet!

2009-12-10 @ 22:50:54
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mycket fin jacka men undrar vart du köpt mössan =)

2009-12-14 @ 15:48:20
Postat av: Syster

Tack Lisa, mössan är från Carlings :))

2009-12-14 @ 21:41:54
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0