Jag väljer Hedis...

Håret måste ju vara den absolut snyggaste och billigaste assecoaren vi har.
Vissa är ju blessed med en riktig gudagåva...

Jag söker redan inspiration inför nästa helgs dans med tjejerna.
Vi tänkte köra en riktig girls-night-out, och med massa snygga tjejer vill man själv också vara BÄM,
som vi säger haha...
Håret måste klicka...

Jag kan tycka att Lohans svall här är SKIT SNYGGT!
Hon kan väl vara risg iblann men...
Frågan är ju bara om jag skulle passa i're här.
Jag är ju en Sucker för volym, och lite grejjen med dom här svallen är ju att låta det vara platt på huvet och sen bara vara så stort som möjligt nere...
Dom som bär upp det gör det skit snyggt iaf..



Jag är en sucker för långt, fixat hår överhuvudtaget..

IN LOVE är jag i Heidi Montags eviga, LYXIGA svall.
Jag äslakr hur hon får det att 'falla ut över' ansiktet så mkt, men ändå inte se ut som hon har håret i ansiktet.
Om jag kunde få till så lagom mkt. lockar som Heidi Klum har på bilden nedan skulle jag också vara skit nöjd.
Men gör man så 'lite' så går det ju ur på två röda..
Mittbena eller snedbena var en annan fråga?
Sen kan jag ju även säga att om någon kan få MIG att vara så där snygg i en fläta så...
Kan jag gå ut i det med va ;)




- Hur kan tjejer vilja vara korthåriga haha?
(Anfall mig inte nu, plis. Jag vet att vissa är drop-that i kort.. Jag vet det)
:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0