Like a princes in a pink weddingdress underneath the snowing sky..

- Helloe Lovers.

Tisdag - Jobbet flöt på AS bra.
Julhandlade damer, mamiis, dadiis & andra människor är igång - CHECK.
Tiden springer ifrån mig.
Känns bra.

Nu äre mys med lite kvällsfika.
Lite peppercakes, lite drömmar bakade av världens bästa mamii...
Och lite cocostoppar baked by mee...
Ooch.. Lite mandlar :))
Och julmust i glasen.
På Tvn - Bridget Jones.
Henne blir jag galen på, jag blir galen på hela filmen meen...
Vi ser ändå.
(Jag halvser, men Syrris SER haha..)

Och inatt kom ju snön.
- Ja tack. Very much of  '' Yes plis ''.

Nej men.. Back to movien :))




(Mamii har äntligen tvättat min rosa saga & Jag känner mig som P R I N S E S S A i'ren..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0