Nu börjat matsedeln visa jul

- Hey Onsdagare..
Lediiig today - Yes I am.

Sov skitlänge imorse, Syrris hade redan dragit när jag slog upp ögonen.
Sen vart det ännu mer vila i soffan haha.
Halva dagen där va...

Har dock varit ute och tagit tempen på Vintervädret en liten sväng.
Gick ner till Heidan och skickade iväg två jackor jag sålt på Tradera.
Skönis.
Köpte lite julmat också :D
Ska ha dinner'n färdig när Kajsa kommer hem.
Köttbullar, prinsissar, rödbetssallad, ägg och kokt potatoes.
Julmust dricker vi till såklart.
Hon hade nog velat ha sill till också, meen det glömde jag.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Sillen gjorde inget att du glömde för jag hade inte orkat den ändå vah.. :)

Thenks for dinner!

2009-12-16 @ 19:57:43
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Nej, fan va mätta vi vart :D

2009-12-16 @ 22:14:12
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0