Önskelista

I år har jag inte sagt så mkt. jag önskar mig i julklapp.
Julklappr är inte direkt det viktigast med julen längre.
Inte viktig alls egentligen, men nåt kan man väl önska sig.
Jag önskar mig lite vardagslyx..

.Boddybutter från The bodyshop.
Antingen cocos som jag använder nu men är snart slut, eller jordgubb.
.Bodymist vanilj också från Bodyshop luktar sjukt mysigt.
.Ny parfym, eller giftcard till en ny doft :)
.Lite lyxigare shampoo & balsam, för det är jag dålig på att unna mig.
.Sofi Fahrmans bok - Elsas mode.
Nej, jag läser aldrig, men skulle kunna tänka mig att börja, dessutom skulle den boken fylla funktion även som inredning.. Bara ligga framme - Snyggt!
.En viiiiiit såndär klocka... Aah hur länge har jag inte velat ha det...

Lite tips så där :))


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Pax där jag med.. lite lyx ja tack!

2009-12-16 @ 20:00:35
URL: http://kaajsakarlsson.blogg.se/
Postat av: Syster

Lyxig vill ha lyx ;-)

2009-12-16 @ 22:13:24
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0