Summering

Jag finner aldrig, ALDRIG några ord för gårkvällens lycka.
For sure asså.
Ärligt.
.Jag & Lite snygga dämer hemma hos mig.
.Vattenpipan är rosa och riggad på balkongen med ljuslyktor, mattor, filtar, duntofflor - Ni vet.
.Gott, vitt iskallt vin i skyssta glas.
.Lockat hår.
.Snacks på bordet.
Förkröket ägde.
Det kan ni hoppa upp och sätta er på.
Issie var chaffis & körde ner folket till Platina.
Heelsen var höga och humöret ON THAT HIGH TOP lixom.
Dansa kan vi, såå det var inte mkt. att diskutera.
Sjukt bra, sjukt roligt, sjukt nöjd...

Jag säger inte mer om den kvällen.
As bra, kan inte alla kvällar bara bli så?

Söndagen som väntade oss var lika bra den som Lördagen.
Almost.
Tog en proemnix till Donken och slog oss ner med Carro&Calle.
Ceasarsallad och massa cola.
Satt där.. Väldigt länge och hade Söndag :))
Grymt.

Räkfrossa nu.
Massa räkor, guacamole, avokado, gott bröd, färska champinjoner, grönsaker, smältost, nachoschips, ägg, majjis...
Ni vet, Ni hör ju.

Pix kommer beaties :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0